آموزش پکیج Tracer.m با نرم افزار متمتیکا

دامنه پراکندگی، تابع همبستگی، سطح مقطع دیفرانسیلی و … از مهمترین کمیت های مورد مطالعه در زمینه فیزیک انرژی های بالاو گاهاً گرانش و کیهان شناسی می باشند . در محاسبه چنین مواردی به تخمین ردهای ماتریسی نیازمندیم . برای تعداد زیاد ماتریس و ترکیبات متنوع از آنها، فرآیند محاسبات دستی بسیار زمان بر و معمولا همراه با اشتباهات اجتناب ناپذیر همراه می باشند . در  آموزش پکیج Tracer.m که بر روی نرم افزار متمتیکا قابل نصب می باشد، می توان به راحتی محاسبات مربوط به رد ماتریسهای گاما و یا هر ترکیبی از چهاربردارها، عملگرهای کایرال و … را محاسبه کرد.

در این مدیادرس ، که از سری پکیج های قابل نصب بر روی نرم افزار متمتیکا می باشد ابتدا پکیج Tracer.m معرفی شده و سپس پیرامون نحوه استفاده از آن در امور آموزشی و مخصوصاً پژوهشی در حوزه فیزیک انرژی های بالا مطالبی ارائه خواهد شد.

فهرست سرفصل ها مطرح شده در آموزش پکیج Tracer.m با نرم افزار متمتیکا ، در ادامه آمده است:

فصل اول) معرفی و نصب پکیجTracer.m

  • آشنایی با پکیج Tracer.m
  • چگونگی نصب و راه اندازی پکیج Tracer.m

فصل دوم) وارد کردن ملزومات پکیجTracer.m

  • چاربردارها
  • ماتریس های دیراک
  • عملگرهای کایرال
  • جرم

فصل سوم) ارائه مثال و خواندن خروجی در پکیجTracer.m

  • تشریح و حل مثال های مقدماتی
  • تشریح و حل مثال های پیشرفته
  • قرائت خروجی

معرفی دورهنمایش رایگان

آموزش پكيج Tracer.m با نرم افزار متمتيكا

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 فروش
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش پکیج Tracer.m با نرم افزار متمتیکا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

قیمت دوره

دامنه پراکندگی، تابع همبستگی، سطح مقطع دیفرانسیلی و … از مهمترین کمیت های مورد مطالعه در زمینه فیزیک انرژی های بالاو گاهاً گرانش و کیهان شناسی می باشند . در محاسبه چنین مواردی به تخمین ردهای ماتریسی نیازمندیم . برای تعداد زیاد ماتریس و ترکیبات متنوع از آنها، فرآیند محاسبات دستی بسیار زمان بر و معمولا همراه با اشتباهات اجتناب ناپذیر همراه می باشند . در  آموزش پكيج Tracer.m که بر روی نرم افزار متمتیکا قابل نصب می باشد، می توان به راحتی محاسبات مربوط به رد ماتریسهای گاما و یا هر ترکیبی از چهاربردارها، عملگرهای کایرال و … را محاسبه کرد.

 

امتیازی ثبت نشده است
سطح آموزش پیشرفته
تعداد دانشجو : 6
تاریخ انتشار: 2 نوامبر 2019آخرین بروزرسانی: 21 مارس 2023تعداد بازدید: 5193
مدت زمان

1 ساعت و 29 دقیقه

زبان

فارسی

مدیا درس

آموزش ویدئویی دوره آموزشی, پاورپوینت مدیادرس

حجم فایل های آموزشی

90 مگابایت

قوانین استفاده

  • دسترسی به فایل محصول برای یک نفر
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فعال‌سازی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
مدرس

سميرا مومنی حسن آبادی

سمیرا مومنی حسن آبادی دارای مدرک دکتری فیزیک پدیده شناسی ذرات بنیادی از دانشگاه صنعتی اصفهان می‌باشند. ایشان دوره‌های کارشناسی فیزیک هسته‌ای و کارشناسی ارشد فیزیک ذرات بنیادی را در دانشگاه یزد به اتمام رسانده‌اند و در این دوره‌ها دانش‌آموخته رتبه اول بوده‌اند. ایشان پذیرفته شده بدون آزمون در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می‌یاشند. ایشان چندین مقاله ISI در معتبرترین مجلات فیزیک انرژی‌های بالا به چاپ رسانیده‌اند. از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های پژوهشی ایشان می‌توان به مباحث پدیده‌شناسی ذرات در حوزه قوانین جمع مخروط نوری کرومودینامیک کوانتومی، نظریات فراتر از مدل استاندارد فیزیک ذرات، تناظر نظریات میدانی‌های پیمانه‌ای همدیس در d بُعد با فضاهای گرانشی در (d+1) بُعد اشاره کرد. همچنین ایشان سابقه تدریس دروس فیزیک پایه، مکانیک کوانتومی، ذرات بنیادی و فیزیک محاسباتی ذرات بنیادی را دارند.
قیمت دوره